FAQ : Veelgestelde vragen

Retourneren

Hoe retourneer ik een artikel?

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om het ongewenste artikel of de ongewenste artikelen terug te sturen. We accepteren echter alleen retourzendingen als de schoenen in de originele doos zitten en in goede staat zijn (als de schoenendoos dichtgeplakt is, brengen we 5€ in rekening), en als ze niet gedragen zijn.

Panty's kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Bestellingen onder 70,00€ moeten naar het volgende adres worden gestuurd:

SARL CASUAL MODE
9 RUE SENATEUR EMILE ROUX
11100 NARBONNE

Zijn retourzendingen gratis?

Voor alle bestellingen boven 70,00€ zijn de retourkosten voor onze rekening na eenvoudige aanvraag van een retourbon per e-mail aan onze klantendienst.

Voor alle bestellingen onder 70,00 moet het retourpakket gefrankeerd worden op het postkantoor.

Producten

Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen, ik mis een artikel

Oeps... Het spijt ons, we moeten het zijn vergeten tijdens de voorbereiding, of het artikel was niet op voorraad, in welk geval er een e-mail is gestuurd om je dit te laten weten. Als dit niet het geval is, kun je contact met ons opnemen via het gedeelte "Contact opnemen".

Wanneer wordt de voorraad aangevuld?

We vullen onze voorraad zeer regelmatig aan. Wanneer een model niet meer beschikbaar is in jouw maat, kun je je e-mailadres invullen om een bericht te ontvangen wanneer het model weer beschikbaar is.

Waarom kan ik geen model vinden?

Onze modellen gaan erg snel weg door de grote vraag. Op onze Instagram- en Facebookpagina's kun je onze nieuwe items en onze restvoorraden vinden.

De bestelling die ik heb ontvangen is niet van mij, wat kan ik doen?

Allereerst bieden we onze excuses aan voor dit incident. Om je bestelling zo snel mogelijk te ontvangen, kun je doorverwijzen naar onze rubriek "Contact opnemen" onder vermelding van :

  • Uw naam/voornaam
  • Uw bestelreferentie
  • Een foto van de ontvangen producten

Mijn paar heeft een defect, wat kan ik doen?

Allereerst betreuren we dit incident ten zeerste. Om ervoor te zorgen dat je verzoek zo snel mogelijk wordt behandeld door onze klantenservice, kun je hen een e-mail sturen via onze rubriek "Contact opnemen", met als bijlage :

  • Uw volledige naam
  • Een foto van het defect op de schoen
  • Uw bestelreferentie
  • De referentie van de schoen

Wat zijn jullie maten?

Onze maten gaan van 36 tot 41.

Hoe passen jullie schoenen?

Wat maten betreft: onze modellen passen goed. We raden je aan een maatje groter te nemen als je tussen twee maten in zit, anders gebruik je je gebruikelijke maat.

Je kunt ook onze maattabel raadplegen:

Voetlengte

Maat FR

23,5 cm

36

24 cm

37

24,9 cm

38

25,2 cm

39

26,4 cm

40

27 cm

41


Leveringen

Hoe zit het met leveringen?

Voor alle bestellingen die voor 13.00 uur worden geplaatst, garanderen we levering op dezelfde dag.
We bieden verschillende leveringsmethoden in Frankrijk:

Type verzending

Leveringstijden

Prijs

Express

1/2 werkdag

9.99€

Afhaalpunt

2/3 werkdagen

4.95€

Standaard

2/3 werkdagen

5,95€


Voor thuisbezorging zonder handtekening:

Land van levering

Levertijd

Prijs

Frankrijk

2/3 werkdagen

5,95€

FRANSE OVERZEESE DEPARTEMENTEN EN GEBIEDSDELEN

7/10 werkdagen

14,60€

Zwitserland

5/7 werkdagen

7,95€

België

5/7 werkdagen

5,95€


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kan je bestelling rechtstreeks volgen op de Cubyn website:

https://track.cubyn.com/

Door gebruik te maken van je trackingnummer, dat op je bestelling vermeld staat.

Kan ik mijn leveringsadres wijzigen?

Ja, natuurlijk kan dat! Log in op je account en ga naar de rubriek "Adressen", waar je je leveringsadres kan wijzigen.

Als dit niet lukt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice, die je graag verder helpt.

Waarschuwing! Vergeet niet je adres te wijzigen voordat je een bestelling plaatst, anders wordt er geen rekening mee gehouden en sturen we je bestelling naar het verkeerde adres...

Betaling

Wat zijn jullie betalingsmogelijkheden?

Onze betalingen zijn veilig en je kunt betalen met Visa, Mastercard of PayPal.

We gebruiken ook Scalapay, waarmee je je bestelling in 3 termijnen kunt betalen met een creditcard.

Meer informatie over betalingen vind je op de volgende pagina: Veilig betalen

Contact met ons opnemen

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op sav.casual@gmail.com en telefonisch op (+33) 06.42.38.24.36, maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur.

Meer informatie

Ik weet mijn wachtwoord niet meer en ik ontvang geen e-mail nadat ik op de link "Wachtwoord vergeten" heb geklikt. Wat kan ik doen?

Het kan soms gebeuren dat je geen e-mails ontvangt, dus controleer je spam- en ongewenste e-mailmappen.

Als je je wachtwoord wilt wijzigen, kun je rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, die alle nodige stappen zal ondernemen.